مقدمه کتاب آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات موسسه چاپ کتاب نارون در سال جاری به چاپ کتاب آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون بخشی از مقدمه کتاب آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات را برای شما آماده نموده اند که می توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید. درک صحيح انگيزش می تواند به عنوان ابزار با ارزشی به منظور شناخت علل رفتار در سازمان ها و پيش بينی تأثيرات اقدام های مديريتی به کار آيد. همچنين با شناخت انگيزش می توان رفتارها را در سازمان ها به گونه ای هدايت کرد، که اهداف فردی و سازمانی تأمين شود. از انگيزش تعاريف مختلفی ارائه شده است؛ فرايندی که موجب حرکت فرد می شود و يا او را تحريک می کند. فرايند فيزيولوژيکی که به فرد جهت می دهد و عزم او را قوی تر می کند، اما در محيط کار انگيزش يعنی تمايل فرد برای تلاش و حفظ آن برای رسيدن به اهداف سازماني.
چاپ کتاب و آشنایی با مراحل چاپ کتاب
کتاب ,کارکنان ,بانک ,انگيزش ,شغلی ,صادرات ,بانک صادرات ,کارکنان بانک ,شغلی کارکنان ,کتاب آموزش ,رضایت شغلی